söndag 26 september 2010

26/9 Dag 89

Den här synen mötte mig imorse:
Tomt! Men det fanns i alla fall frukost.

Visserligen var Judiths halva av kylskåpet också nästan tom, men hon har ju varit bortrest i nästan en vecka så hon har en bra anledning i alla fall...

Så eftersom jag antog att jag nog skulle vilja ha lunch och middag idag också var det bara att tvinga sig ut i värmen (42 grader!!). Tur att jag har nära till affären annars hade jag fått vara utan mat idag!

Resten av dagen var lika händelserik som dagen igår - internet, en bok, en kopp te, två skålar glass, irriterande katt (men söt också, jag får dåligt samvete när jag tycker hon är jobbig...).

Judith kom hem vid 15-tiden, den stackaren hade dragit sin resväska ändå från stationen i den här värmen, så jag ska göra mitt bästa för att inte klaga imorgon när jag måste gå från stationen - utan resväska! Det är nästan så jag funderar på att stanna lite extra länge i labbet så att solen hinner gå ner, men vad skulle jag hitta på att göra där så länge? Jag får väl hoppas på en försenad patient...

Nu är det snart dags för säsongspremiär av Desperate Housewifes! Men jag missade sista avsnittet från förra säsongen, eller jag försökte titta samtidigt som jag satt vid datan och letade efter lediga rum i Los Angeles, och det gick inte så bra alls så det här avsnittet kan nog bli lite förrvirrat för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar