måndag 12 juli 2010

12/7 Dag 13

Inte en bra dag idag, kom precis på att det kanske beror på att det är dag 13! Who knows.. Så nu tänker jag bara punkta upp allt dåligt som hänt och gå och lägga mig och hoppas på en bättre dag imorgon. Håll till godo.
  • Judith måste ha skruvat upp airconditionern igår för det har blåst kall luft på mig hela natten så jag har sovit jättedåligt. Det positiva är dock att jag inte känner någon kall luft på mig nu så hon har nog skruvat ner den igen
  • Klockan ringde inte idag heller
  • Katten hade kräkts i trappan, vem fick städa upp? Jag!
  • Tåget var försenat
  • Bussen kom inte så jag fick vänta 45 minuter på nästa
  • När jag väl kom fram till skolan fick jag veta att kursen var full redan, blev tillsagd att maila den ansvarige för att de tydligen skulle hålla ett extra kurstillfälle imorgon för att det var så många som inte kommit med
  • Kursansvarige har inte svarat på mitt mail fast jag skrivit två stycken från olika mailadresser (tydligen fungerar inte alltid hotmail-kontot...)
  • Visste inte vad jag skulle äta till middag
  • Ont i foten - smärtsam kvällspromenad
  • Klev nästan på en helt tillplattad ekorre under ovan nämnda kvällspromenad
  • MP3-boken är nästan slut

Undrar om det var allt?

Det positiva är i alla fall att jag blivit färdig med alla onlinekurser! Och att jag såg några av Pasadenas välkända vilda papegojor när jag var ute och gick...

Nu tänker jag gå och lägga mig och hoppas på en bättre dag imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar