fredag 29 oktober 2010

29/10 Dag 122

Idag tog vi och åkte hit:
Hollywood!

Linnéa och Hollywoodskylten.... Skylten är det vita strecket långt bort i bakgrunden...

Graumanns chinese theather:

Kodak theather i bakgrunden:

Fotografering av hand- och fotavtryck:

....och av stjärnor:

Sen träffade vi på Marilyn Monroe utanför Madame Tussauds:
och hon ville gärna vara med på kort med oss!

Vi gick sen vidare ner mot LA ink, men det är tydligen inte här de spelar in programmet utan det gör de i en lite mer anonym studio lite längre bort... Fast det är i alla fall här de filmar exteriörscenerna!

När vi gick tillbaka mot tunnelbanan hamnade vi mitt i en folksamling som stod och väntade på:
Taylor Swift. Jag är inte mycket för hennes musik, jag tycker den är ganska tråkig, och jag blir tokig när de spelar henne på gymmet. Vem vill lyssna på sån musik när man tränar? Och varför tror ägaren till gymmet att det är sånt man vill lyssna på när man tränar? Finns det någon som vill det? Men i alla fall så stannade vi kvar för att se vad som hände. Följande hände:

Taylor Swift kom åkande i en buss och spelade en sång:


Jag trodde inte att hon skulle vara så liten, men hon var jätteliten och tunn.... Och hade lite tråkiga kläder för en spelning tycker jag nog också....

Men en viss labbkompis blev extremt avundsjuk när jag sms:ade och berättade att jag sett hans största idol!

Imorgon flyttar jag till Santa Monica (eller egentligen Marina del Rey) fram till fredag! Hoppas de har wireless på hotellet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar