söndag 10 oktober 2010

101010 Dag 103

Resan är nästan färdigplanerad! Bara Philadelphia kvar! Jag var helt slut efter att ha kollat på hotel i fyra timmar, det kändes precis som när man har pluggat en hel dag - trött, yr i huvudet och helt uttömd. Antagligen kommer inte alla Philadelphias hotellrum hinna bokas upp inom de närmsta dagarna. Men man vet aldrig...

Sem är det bara att sätta sig och vänta på att det ska bli den 20/11 så vi kan komma igång med resandet. Inte långt kvar nu... Och ännu kortare tid tills familjen kommer hit! Hoppas bara att temperaturen hinner sjunka lite innan de kommer - idag var det 35 grader hela dagen igen och det går ju inte... Men det var bra för hotelbokandet, för idag hade jag verkligen ingen anledning att gå ut förens på eftermiddagen när det började bli lite mer uthärdlig temperatur.

Fick lite bra nyheter hemifrån idag! Stackars lilla sjuka marsvinet har gått upp 50 gram i vikt efter att ha fått extra näringsdryck och pellets som egentligen inte alls ska ges till marsvin för att de bara blir tjocka av det. Så nu kanske jag inte behöver oroa mig så mycket för honom. Men hans burkompis var tydligen ännu gladare över den extra maten - han hade gått upp nästan 200 gram... Väldigt mycket för en så liten kropp. 20% viktökning på fyra månader. Det blir bantningskur för honom när jag kommer hem...

Snart Desperate Housewifes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar