tisdag 26 oktober 2010

26/10 Dag 119

Gjorde ett till snabbt besök på labbet men alla undrade varför jag var där istället för med familjen så jag behövde inte ha dåligt samvete när jag gick hem redan vid 11,30.

Vi träffades vi centralstationen och sen blev det en intressant bussresa ner mot downtown och Santee Alley för shopping i massor!

Och nej, jag vet inte vem det är som står till höger och ler in i kameran...

Mammsis och pappsis:
Uppe på ett parkeringsgarage (för att toaletterna låg där, inte för att det var roligt att vara på taket!):

Fikapaus med jättegod frozen youghurt! Det var ett sånt där ställe där man fick ta youghurt och tillbehör själv och betala utefter hur mycket skålen vägde när jag plockat färdigt. Massor med goda sorter hade de!

Eeehhh.... Hmmmm..... Vilken man vill ta på sig en sån här? Och det värsta är ju att killen på bilden inte tycker det är något konstigt alls med att ha en korsett på sig. Den lilla stackaren fick väl inga andra modelljobb utan var tvungen att ta det han hittade...

Och det här blev det:

Pappa tyckte det var jätteroligt att shoppa en hel eftermiddag. Verkligen...
Nya solglasögon!
Sen blev det pizza på hotellrummet!

Imorgon måste jag troligtvis stanna lite längre i labbet - damn you patienter som kommer och förstör min semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar