fredag 22 oktober 2010

22/10 Dag 115

....och just nu är min familj på Arlanda!

Vi har precis kommit hem från middag på en afghansk restaurang, maten var inte så väldigt jättebra om man är vegetarian men det var en fin restaurang och inte så högljutt, så man kunde till och med prata med varandra utan att anstränga sig. Det tycker jag om. I alla fall så tog jag något som skulle föreställa potatis fritterad i smet men det smakade mest vårrulle... Men det var i alla fall en intressant upplevelse, har inte sett någon afghansk restaurang i Sverige, och jag trodde inte jag skulle hitta en i USA heller med tanke på USAs och Afghanistans något ansträngda förhållande...

Labbet ska jag nog inte ens berätta om - var där tidigt och skrev och analyserade resten av dagen. Inget mer hände idag. Ingen jordbävningövning och ingen donut.

Och sen åkte jag hem och skrev och analyserade lite mer. Det var min dag.

Jag tror min MP3 har gått sönder. Mina promenader kommer i så fall bli väldigt tråkiga framöver. En annan sak som nu är bortom reparerbarhet är min tekopp. Fick en ny av Judith...

Idag borde jag kunna sova efter allt vin. Ska göra ett försök snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar