måndag 1 november 2010

31/10Dag 124

Nu låtsas vi att det är den 31/10 fast det egentligen är den 1/11. Internet fungerade inte igår så jag kunde inte uppdatera...

Okej, "idag" var vi på Universal Studios. Vi har sett massor med saker som faktiskt var mycket roligare än jag trodde de skulle vara! Men nästan bäst av allt var turen med lilla tåget till de olika studiosarna och inspelningsmiljöerna - vi har sett Desperate Housewifes-gatan, CSI-studion, Norman Bates hotell och Hajen-bukten. Och King-Kong i 3D och lite från Mumien-filmen. Men eftersom kameran gick och dog efter att jag fotograferat en apa med kläder (det blev alldeles för mycket att hantera) så blir det inga bilder... Kanske alla är glada att slippa fler familjebilder.... Men misströsta inte, jag ska snart göra ett försök att laga den sen blir det bilder i massor! På fredag alltså, internetet är ju så trögt här så det blir inga bilder förens jag kommer hem igen....

Det roliga var ju också att det var Halloween så många var utklädda!

Och så köpte jag ett par glitterstrumpor att matcha med mina glitterglasögon och min glittertröja... Arboga, here I come!

På vägen hem åt vi jättekladdiga cheddar cheese popcorn med följden att vi blev gula både på händer, kläder och ansikte (och vissa av oss i mustaschen).

Och som vanligt ville alla utom jag gå och lägga sig vid 21,00. Men ikväll tvingade jag dem faktiskt att stanna uppe och titta på Desperate Housewifes nu när vi ändå hade sett det "i verkligheten"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar