måndag 15 november 2010

15/11 Dag 139

Ännu mer diagram har det blivit - nu är exjobbet uppe i 58 sidor... Som sagt, måste kortas ner lite. Eller så kan jag förminska diagrammen lite...

Inte så mycket mer har hänt idag. Eller jo, jag har ju en gammal julmustflaska som vattenflaska, vilket labbkomipsarna fick syn på idag. Och skrattade gott åt att det är förbjudet att dricka julmust på sommaren, jag skulle i alla fall aldrig komma på tanken att göra det! En annan svensk tradition de tyckte var skrattvärd är att vi har påskhäxor istället för halloweenhäxor. Och att alla häxor åker och träffar djävulen torsdagen innan påsk. Men det är ju inget att skratta åt för det är ju på riktigt!

Hemgången från stationen var också ganska nämnvärd, men jag vet inte riktigt vad som var roligast - den mobila hundfrisören eller den jättestora filminspelningen? Hundfrisören var precis som en sån där food truck som finns överallt här (som glassbilen men med mat...), alltså en glassbil där man kunde lämna in sin hund för klippning. Filminspelningen var den största jag sett här i området med massa lastbilar och såna där lastbilssläp som skådespelarna bor i (mobil loge? Eller vad det nu kan heta) och hela vägen var avstängd, så det var ju också lite intressant. Fast hundfrisören var nog lite, lite roligare ändå...

Titta här vilken skolpatriotism jag visar upp, jag har köpt mig min första skoltröja sedan tredje klass:
USC Pharmacy! Heja, heja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar