onsdag 10 november 2010

10/11 Dag 134

Så trött, så trött...

Oj, oj... Jag läste min grannes blogg, så nu vet jag precis hur det ser ut hemma! Vad mycket snö! Här har vi haft det lite småkallt med 20 grader idag. Jag ska inte klaga! Om 1,5 månad sitter jag själv där hemma i kylan och längtar tillbaka hit... Vill inte, vill inte, vill inte!!

Mäh! Jag trodde jag satt och tittade på MTV music awards, men tyckte det var väldigt hmmm dålig musik för att vara MTV. Men nu insåg jag att det faktiskt är "Country music awards" jag sitter och tittar på. Om det fanns batteri i fjärrkontrollen skulle jag kunna byta kanal.

Vad hände i labbet idag då? Jag skrev ut alla hotellbokningar och bussbiljetter och annat inför resan. Sen kom två patienter, varav en kom 50 (!) minuter för tidigt! Det har aldrig hänt så länge jag varit här, vilket är under hela studien så alltså har det aldrig hänt tidigare! Sen blev det organisering av inflammtionsmarkörer hela eftermiddagen.

Nej nu ger jag upp. Julmusten är uppdrucken och vindruvorna är uppätna - vad finns det då för anledning att hålla sig vaken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar