söndag 21 november 2010

21/11 Dag 145

Dagens mål var shopping! Men först våffelbrunch med Judith, gott, gott!

Det skulle ju bli regn hela dagen, men det regnade bara på morgonen. Men molnen över bergen såg ändå hotande ut:
Jocke har gått in i väggen och blivit tvungen att inse att han ändå är lite jetlaggad
Jocke ville se LA Kings arena så vi tog en liten tur förbi Staples center när vi ändå var nere i downtown. Konstigt med en hockeyarena med palmer utanför...

Jocke och anonym hockeyspelare:

Jocke och Magic Johnson:

Listen to me!
Sedan gick vi vidare till shoppingdistriktet, shoppade i massor, och gick förbi ännu en filminspelning. Den här gången filmade de en svart fin bil som åkte längs en gata. Massor med gånger skulle jag tro, de höll fortfarande på när vi gick tillbaka från shoppingen tre timmar senare...

När vi var vid Staples Center såg vi att det var något på gång så vi tänkte att vi kan ju gå tillbaka och kolla vad det egentligen handlade om. Det visade sig vara stort! Här är jag framför American Music Awards!!


Vi fattade att det var något viktigt på gång när vi såg alla limousiner. En vit:

En svart....


Sen kom alla kändisar! Och tack vare tre skrikande tjejer bakom oss vet vi alla namn, annars hade jag inte haft en aning om vem någon av dem var...

Backstreet Boys:

Nicky Menage:

RIHANNA!! Det är alltså hon med det röda håret bakom bilen...

Kobe Bryant:

Pink! Hon var jättekort! Miniliten!

P Diddy med sina två matchande kvinnor... De blåa alltså...

Taylor Swift. Igen. Vi börjar känna varandra ganska bra nu efter att ha träffats två gånger.

Kim Kardashian bakifrån:

Alla fotografer:
Usher ville inte fastna på bild, inte Kei$ha heller...

Sen var vi halvdöda och helt ihjälfrusna, så vi tog och åkte hem istället. Men jag orkade med lite mer shopping, hade ju inte hittat det jag egentligen var ute efter - en väska jag får ner 8 kilo handbagage i! Men det hittade jag i Pasadena istället, bra. Det här kom vi hem med från stan:
Nu ska vi kolla färdigt på American Music Awards, sen ta och vila upp oss inför Universal Studios imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar