onsdag 3 november 2010

3/11 Dag 127 10 år!!

Började dagen med stopp i toaletten... Så det var bara att gå ner till receptionen och fråga efter lite hjälp, och receptionisten fick mig genast på bättre humör genom att tacka mig för att han fått se mina ovanligt vackra ögon idag också.... Ja, de där amerikanerna vet då verkligen hur man livar upp en trög onsdagsmorgon med stopp i avloppet! Och från och med nu förväntar jag mig att Jocke ska tacka mig när han får rensa avloppet bara för att han får se mina vackra ögon på köpet!

Sedan sprang jag iväg till bussen och vidare till labbet och ritade diagram för brinnande livet i fyra timmar med ett flashigt program som var precis som Excel men ändå inte var Excel utan mycket bättre. Fast jag tyckte det var precis likadant. Fast kanske lite smidigare ändå om jag tänker efter... Och fina diagram blev det också!

På eftermiddagen gick vi ner till stranden eftersom pappa och Linnéa hade några presenter kvar att köpa till sina stackars kompisar som är kvar hemma i Sverige.

Så här fint blev det framåt kvällen:

Undrar varför jag inte bor här alltid och för all framtid? Vad ska jag tillbaka till Sverige och göra...

Till middag blev det Cheesecake Factory och deras goda pizza och utsikt över marinan och alla fina, stora båtar. Varför har jag inte en sån? Fast vad ska jag med det till? Jag blir ju ändå bara sjösjuk.... Men jag skulle ju kunna ha en liggande i hamnen bara för att titta på!

Okej, nu vill Linnéa ha datan igen!

Just ja, hon får vänta! Idag firar jag och darlingen 10 år! Grattis till oss! Undrar vad vi gör om 10 år till? För 10 år sedan trodde jag i alla fall inte att jag skulle sitta i Los Angeles 10 år senare... Så vad är det jag inte tror nu som kommer att hända om 10 år? Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar