fredag 10 augusti 2012

Varför måste livet vara så svårt?

Jag hade ingen lust att gå in i sovrummet när jag såg den här:


Jocke slängde ut den medan Vilhelm och jag gömde oss på altanen.

Jag har sådan beslutsångest! Jag har 40% rabatt hos Ellos tills på söndag så jag tänkte passa på att köpa en fleeceoverall till Vilhelm. Men vilken storlek ska jag välja? Väljer jag 74 kan han bara ha den till hösten och kommer ha växt ur den till våren. Väljer jag 80 kommer han drunkna i den till hösten men kommer kunna ha den till våren och kanske nästa höst. Dessutom sitter jag och väljer mellan två modeller - en finns bara i storlek 74 och en finns bara i storlek 80. En är blå och en är svart. Båda är lika fina. Hur ska jag göra? Varför kan det inte bara finnas en sorts overall i en färg och i lagom storlek?

Vilhelm fikar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar