söndag 12 augusti 2012

Du blir vår död!

Det är bara att konstatera att det är mycket roligare när man blir väckt med en puss från Vilhelm istället för att han drar mig i håret eller sparkar på mig tills jag antingen vaknar eller drar täcket över huvudet så han inte kommer åt håret. Gullplutten!

Klossar eller pingisboll?


Här har ni anledningen till varför vi snart behöver läggas in på psykhemmet på andra sidan gärdet:


Vilhelm klättrar och klättrar och klättrar! Nu har han lärt sig att sätta sig ner när han står på knä men inte när han står upp så då skriker han tills vi hjälper honom eller så släpper han bara taget. Nervöst! Hoppas han har lärt sig att sätta sig inom två veckor, annars tänker jag nästan skjuta fram den där mammaledigheten...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kan säga att ni ska vara glada att ni inte har badkar.. My good va william ska hålla på och klättra i badkaret.. är rena mardrömmen för mammahjärtat vid varje badtillfälle Haha..
    Och arg som ett bi blir han oxå när han inte får klättra..man önskar ju att han kom ihåg de två fallen han har gjort i badkaret.. men nää verkar vara bortglömt hehe..!!
    Kramis

    ps ojojoj vilken känslig person som kommenterat innan Haha

    SvaraRadera
  2. Eller hur Maria, jag ville ju bara ha en rolig rubrik som visade hur nervös jag är!

    My God är jag jag glad att han inte har ett badkar att klättra i, han vill resa sig i badbaljan fast det går inte så bra eftersom han då slår huvudet i skåpet ovanför...

    Vilhelm blir också helt tokig när vi lyfter ner honom när han klättrar. Vilket humör de kan ha i den här åldern!

    Kram!

    SvaraRadera