söndag 19 augusti 2012

Känns bra!

Imorse var jag på mammaträning och det var nog det bästa jag gjort på hela veckan! Jag har mått så bra hela dagen, inte alls lika trött som vanligt och även om jag är trött så känns kroppen pigg. Dit går jag garanterat tillbaka! Fast det som var lite tråkigt var att jag inte kände att jag hade så mycket gemensamt med de andra mammorna - när de satte igång och pratade om nattamning, välligflaskor och hur tråkigt det var att deras män börjat jobba efter semestern hade jag inte så mycket mer att tillägga. Jag har ju inte varit hemma sedan i januari och jag aldrig varit hemma ensam men Vilhelm någon längre tid. Vi får väl hoppas att jag har massor att tillägga på nästa träning, då har jag ju faktiskt varit hemma med Vilhelm i fyra dagar....

Snart är magen och dubbelhakan borta och träningskläderna sitter som de gjorde när jag köpte dem för sju kilo sedan!


Första träningen på ett år, inte illa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar