fredag 19 oktober 2012

Roligt batteribyte

Det gick som jag trodde hos veterinären - tänderna måste klippas. Det fanns ingen tid förens på tisdag så det är bara att fortsätta mata med spruta var tredje timme.
 
Medan jag och Bambi var hos veterinären åkte Jocke och Vilhelm och hjälpte farmor med bilen. Men vi var fårdiga hos veterinären långt innan bilbatteriet var bytt så vi blev hämtade och fick följa med till verkstaden. Jätteroligt. Men det roliga med verkstaden är att den ligger precis bredvid en second hand-affär så Vilhelm och jag gick in dit istället, efter att ha tittat lite närmre på bilarna och lastbilarna såklart. Där hittade jag det här:
 

Gullig overall som han hinner växa i till våren och ett par fodrade byxor. Iband är det roligt att byta bilbatteri!
 
Vilhelm mår lite bättre nu och det gör faktiskt jag också.


Imorgon åker vi till Eskilstuna på bomässa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar