söndag 7 oktober 2012

Ännu mer träning

Wihoo! 0.6 kilo ner. Om det fortsätter i den här takten kommer det snart inte vara mycket kvar av mig till semesterresan, hoppas det inte är mycket kvar av magen i alla fall. Trots att jag hade sådan träningsvärk i benen så att jag knappt kunde röra mig imorse hoppade jag på Jockes förslag att åka och träna på gymmet. Vi gjorde så att Jocke började träna i en timme medan jag och Vilhelm gick och handlade och hälsade på moster och katten, sedan bytte vi och Jocke och Vilhelm gick till Pinnparken. Det gick ju faktiskt ganska smidigt!
 
Vilhelm leker för fullt:
 




Och leker lite mer hemma efter att ha sovit i två timmar:


Och leker ännu mer efter en mandarin och en banan:


Jag vidhåller att jag har världens smartaste barn - han har börjat förstå sig på plocklådan, bollen ska läggas i det runda hålet. När jag tar fram strumpor eller skor sträcker han fram foten och när han ser att det ligger ett par strumpor i blöjskåpet (varför??) lägger han dit sina egna strumpor. Han överraskar oss med såna här småsaker hela tiden. Jättesmart! Och vi är jättestolta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar