onsdag 24 oktober 2012

Oreda

Så här brukar det inte se ut hemma hos oss:
 

....inte så här heller:


Varför? Därför:


När han drog ner en blomkruka i golvet blev jag för arg för att ta kort på förödelsen. Det är tur för Vilhelm att han är så söt så att man inte kan vara arg på honom någon längre stund. Nu när han sover är han extra söt.
 
Jag lugnade ner mig med att göra ett hjärta till min hjärtan på tråd-blomma:


Bambis klippning av tänder gick bra, han vaknade ur narkosen som han skulle. Men han är inte sig själv längre, han vill fortfarande inte äta och sitter bara hopkurad i ett hörn, inte ens en titt på Dolly fick honom på bättre humör (sorry Dolly att jag använder dig som upp-piggande medel....). Vi får se hur det går, men han kan ju som sagt vara äldre än vi tror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar