torsdag 11 oktober 2012

Höst-Vilhelm

Vilhelm ville inviga nya mössan och jag ville motionera bort lite mage så vi tog en runda runt gärdet i det fina vädret:
 



 
Det är ju helt omöjligt att få honom att titta in i kameran nu för tiden! Varför ska man titta in i kameran när det finns så mycket annat spännande att titta på?
 
Igår var jag på gymmet och crosstrainade bort ännu mer mage och kanske lite rumpa också. Det dumma med att träna på det här gymmet är att det ligger precis bredvid barnsecondhandaffären Rödmyran och det dumma med att träna på onsdageftermiddagar är att Rödmyran har öppet ända till klockan 18 så att man blir tvungen att gå in och titta efter träningen. Det här hittade jag:


Kalla mig inte shopoholic. Jag kan sluta när jag vill. Jag lovar.
 
I alla fall. Jag hittade ett par väldigt bra vintervantar och ett par byxor som jag tänkte köpa i storlek 56 förra vintern, men det blev aldrig av att jag köpte dem. Nu har Vilhelm dem i alla fall i storlek 80!

2 kommentarer:

  1. Ame gu jag dööör va söööt vilhelm är i sin mössa...*ler* Har oxå köpt en liknande mössa till willis och mest för att han blev så söt så jag ville äta upp han hehe..

    Hehe du får vifta med nå intressant medans du tar kort.. då kanske nicke nyfiken har tid att ge mamma en titta i kameran bild ;)

    *kram*


    SvaraRadera
  2. Ja, jag såg det på din blogg! Bebismössor är så söta! Synd bara att Vilhelm tycker att mössa är det värsta som finns och alltid vill dra av sig den....

    Jag har försökt att göra något roligt ljud eller knäppa med fingrarna men han bara titta på något annat... Men det kostiga är att Jocke aldrig har några problem att få honom att titta i kameran, han tar alltid jättebra kort på Vilhelm medan jag bara lyckas ta kort där Vilhelm antingen kryper iväg eller titta bort. Hmmm...

    Kram =) Och hoppas det är bra med magen!

    SvaraRadera