torsdag 5 juli 2012

Kallt men spännande

Jag med mina principer tycker inte att Vilhelm ska äta glass så därför fick han prova på en ispinne till sitt kliande tandkött. Det smakade tydligen lite sådär.


Trots att det smakade så konstigt kunde han inte låta bli att känna på den och stoppa den i munnen igen och igen. Det blev kallt och han skrek, vi tog bort ispinnen, då skrek han och ville ha den igen. Jobbigt med så spännande saker som är så kalla.

Vilhelm chillar efter "glassen":


Imorse hjälpte Vilhelm morfar och pappa att lyfta upp vitrinskåpet:


Stor och stark, det märks att han vuxit ikapp tillväxtkurvan!


Mitt löfte för morgondagen är att inte slösa bort dagen på att irritera mig över att jag bara har tre veckors semester och att de snart är slut. När jag jobbade i Arboga var det ingen som helst diskussion om att alla skulle ha fyra veckors semester. Grrrrr.... Men när semestern är slut är det bara sex veckor kvar till mammaledigheten börjar så jag ska inte bråka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar