söndag 29 juli 2012

Hello new micro!

Eftersom jag fick så extremt mycket pengar i lön (....eller...?) så tyckte jag att vi äntligen kunde unna oss att investera i en ny micro. En micro som är så ny att man inte behöver använda en polygrip för att vrida fram antal minuter. En micro på vilken man faktiskt kan ställa in en tid och inte behöver äta söndermicrad supervarm mat för att det inte går att ställa in tiden. En micro med en startknapp. Det är vad jag kallar vardagslyx på hög nivå!

Nu ska vi micra Vilhelms mat i exakt 30 sekunder och vår egen mat i exakt 2 minuter. Oj, oj, oj vad bra vårt liv kommer bli nu när denna nya micro kommit in i våra liv! Tack för de här sju åren gamla micron från Tyskland.

Vilhelm har förutom microinköp även ätit hallon:


....haft ett youghurtskägg:


....stått och hängt vid kudden:


.....lekt på mattan:


.....tvättat tre maskiner tvätt:


Han har mycket att hinna med på dagarna! Och inte blir det mindre att göra när mamma och pappa bara latar sig och sover ända till 9.30.

Nu ska jag sälja lite gamla kläder på Tradera, jag har definitivt gett upp det där med att någonsin komma i strorlek 34 igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar