tisdag 28 december 2010

Sudda, sudda...

Så! Nu är uppsatsen 12 sidor kortare - roligt för hon som ska opponera på den, tråkigt för mig att radera så mycket som jag lagt ner så mycket tid på. Hoppas mister Handledare blir nöjd nu då!

Sen då? Tvättat, suttit i telefonkö, pulsat fram över kyrkogården, lagat mat.

Ja Telia är då lite roliga - i stort sett varenda gång jag får en räkning från dem är det något fel! Detta leder till att jag får sitta i telefonkö... Idag var det den längsta telefonkön jag någonsin suttit i, jag hade nummer 86... Men det som är bra med Telia är att de alltid löser problemet väldigt snabbt och bra, idag blev jag 550 kronor rikare. Bra!

Hur går det med ensamheten då? Lite lagom bra. Jag fryser och hittar inte min värmekudde, nu är det dags för Jocke att komma hem!

Och så lite bra musik:



Man kanske skulle ta och läsa färdigt den där boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar