måndag 27 december 2010

27/12 Mitt liv tills på torsdag

Jaha, då sitter man här ensam och övergiven. Pingisänka är vad jag är.

Nja, det är inte så illa. Jocke har åkt till Örebro för att hålla i ett pingisträningsläger och kommer hem på torsdag.

Det här ska jag hinna med tills på torsdag:
  • Betala räkningar
  • Göra de sista ändringarna på uppsatsen så jag kan skicka iväg den till opponenten
  • Göra en poster
  • Rensa garderoberna (får ju inte plats med mina nya kläder ju!)
  • Kamma Minnie
  • Baka det där brödet som Jocke tycker om men som jag tycker smakar bara salt
  • Tvätta. Det kan jag nästan pricka av redan, tvättiden börjar om 1 timme och 45 minuter
  • Städa badrummet
  • Posta ett brev till CSN
  • Kolla upp en sak på internet till Jocke
  • Köpa en almanacka för 2011
  • Ta tag i mitt liv
  • Plocka undan sommarskorna


Okej, det var allt tror jag! Jag ska genast, mycket ambitiöst, börja på punkt nummer två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar