lördag 25 december 2010

25/12 Before and after

Mellandagsrea! Äntligen har vi en skrivare som fungerar. Och en platt-TV till och med. Det var värst! Dessutom har vi köpt en ny glödlampa till lampan i hallen, den har varit trasig sen vi flyttade hit. Alltså krvädes det sex månaders utlandsvistelse för att få lite perspektiv på det hela och skaffa modet att ta sig till Rusta och köpa en ny lampa. Ibland är livet inte lätt...

En av de fåtal saker jag längtade tillbaka till när jag var i USA var mina små älsklingar, det jag dock inte saknade så där väldigt mycket var att städa deras burar... Men det har jag i alla fall också gjort idag för första gången sen jag kom hem, kändes inte så mycket roligare än när jag åkte kanske. Sen blev det lite allmän marsvinsrenovering när jag ändå höll på....

Ludde före:


Ludde efter:


Lisa har ingenting med det här att göra men hon ju är söt ändå:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar