onsdag 29 december 2010

Effektiviteten själv

Ibland är jag så effektiv så att jag blir rädd för mig själv. Idag är en sådan dag. Klockan är inte så jättemycket efter lunch och jag har redan hunnit med att fixa några ärenden på banken, tagit en 1,5-timmars promenad, ätit lunch, diskat, köpt en jättegullig almanacka från ett marsvinshem i skåne (ja, jag gick till skåne), laddat upp uppsatsen på hemsidan (mister handledare var nöjd med mitt andra utkast!) och skickat den till min opponent och lagt duschmunstycket i ett ättiksbad. Var ska det här sluta? Men de här supereffektiva dagarna har en tendens att bara infalla när jag är ensam hemma så imorgon är det slut på effektiviteten...

Nu ska jag ta och skriva ihop en fin liten poster och sedan åka till Köping och ta min tredje hepatit-spruta så att jag i 23 års tid framöver kan dricka förorenat vatten och tatuera mig även på ställen som inte är så noga med hygienen utan att få levercancer. Bra va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar