onsdag 9 maj 2012

Sextusen gram

Jag undrar vad det var jag tänkte skriva om egentligen. Jag är så trött så att mitt närminne har emigrerat. Det får bli lite bilder istället:



Rulla, rulla runt! När han kan bestämma själv när han ska ligga på mage går det mycket bättre med träningen.


Idag har jag varit på jobbet och fått 600:- i löneförhöjning och Vilhelm och Jocke har varit hemma hos mina föräldrar och hjälp dem att lyfta ner allt gammalt (skit får jag väl inte säga) "bra-att-ha" från vinden eftersom de (inte Jocke och Vilhelm utan mamma och pappa...) ska flytta om tre veckor. Vilhelm och Lisa:


Vilhelm slickar på babygymmet:


Idag kände jag lite mer arbetsglädje igen eftersom det var ungefär 100x mindre strul än det varit resten av veckan. Men jag har fått ett nytt schema igen. Jag har inte orkat räkna på om det blir fler timmar jag ska jobba eller om de bara blivit omflyttade. Det spelar inte så stor roll, Vilhelm och Jocke verkar komma ganska bra överens här hemma även utan mig. Men Vilhelm blev inte glad över det nya schemat (eller det var kanske precis vad han blev...?) - han skyklade ihop det och stoppade det i munnen. Namnam!



Jag kom på vad det var jag skulle berätta. Vilhelm väger exakt 6000 gram! Stora, stora pojken, snart är du så stor så att vi inte orkar bära dig längre!

1 kommentar:

  1. Oj va han har kommit i fatt med vikten nu.. härligt!! Stora killen jööö =)

    Haha ja visst börjar de bli tunga och bära på.. kramp i armen efter en minut typ hehe.. Tror William snart väger 8000g och det känns vill jag lova .. bara hoppas man lyckas få lite muskler på kuppen haha..!!

    *kram*

    SvaraRadera