tisdag 29 maj 2012

Dåligt

När jag kom hem från jobbet mådde jag så dåligt så att jag trodde jag fått det fruktade Caliciviruset. Jag orkade inte göra något mer än att dricka en kopp te och gunga Vilhelm lite på altanen innan jag la mig och dog en stund i soffan medan Jocke tvättade och tog på Vilhelm pyjamasen. Efter att ha matat lilla snutteplutten sov jag fram till Desperate Housewifes och sedan mådde jag faktiskt lite bättre. Tur det! Jag har inte tid att vara sjuk. Men jag är trött.... Och på fredag börjar jag jobba heltid. Och på söndag ska jag jobba extra i Västerås. Jag räknade ut att pengarna jag får ihop på söndag faktiskt räcker till en begagnad gräsklippare, det behövs verkligen, vårt gräs börjar bli långt...

Nu ska jag ta och sova lite till. Men först måste jag pussa lite på Vilhelm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar