onsdag 30 maj 2012

"Jag är starkare än pappa!"

Vilhelm tar i och spänner musklerna så mycket han kan:


Det här började han med för några veckor sedan - bara han själv vet varför. Roligt är det i alla fall!

Ett mysterium:


Men vad konstigt! Hur kunde det bli en så liten boll? Jocke berättade att VIlhelm hade funderat länge över det här.


Glad som vanligt!


Lite lek innan bad och kvällsmat:


Helt plötsligt sitter han själv och kan sträcka sig efter saker utan att ramla åt sidan, jag tror att han egentligen kan mer än han visar oss. Eller är det kanske vi som inte vet hur vi ska locka fram hans kunskaper? Sjukgymnasten hade ju inga problem att få honom att göra saker vi inte visste att han kunde. Hmm....



Det är ganska underhållande att titta på Vilhelm när han inte vill sova - han rullar och snurrar och pillar på saker och pratar och funderar. Idag drog han i min tröjärm tills han fick tröjan som täcke, då kunde han koppla av och äntligen somna. Och jag fick frysa. Vad gör man inte för sin lilla älskling?


Eftersom jag sov hela kvällen igår kunde jag inte somna när jag gick och la mig i sängen så jag låg och lyssnade på Vilhelm istället. Helt plötsligt skrattade han! Undrar vad han drömde som var så roligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar