söndag 27 maj 2012

Mors dag

Vilhelm tog på sig nya Mommy-bodyn och sedan åkte vi till Hjälmare Dockas kanalkafé för mors dags-fika:


Puss min lilla älskling!


Vilhelm tyckte det var intressant när de borrade och svetsade i båten:


Efter en räkmacka till mig och en godbit och en bulle till Jocke tog vi en promenad längs kanalen:







Sedan hittade vi ett till kafé - det blev en glass till oss och fruktpurée till Vilhelm.


Vilhelm badar! Han tyckte det var roligt på en gång och plaskade och ville känna med händerna. Han är så rolig - vad vi än hittar på tycker han om det!



Plask, plask, plask! Lika roligt som i badbaljan.


På tal om att acceptera saker på en gång så provade vi att låta Vilhelm somna ensam idag, nattningarna har börjat dra ut på tiden lite väl mycket och när vi sitter och tittar på honom blir han ännu busigare för att han har publik. Busungen! Det gick hur bra som helst - jag sa godnatt till honom och gick och plockade ur diskmaskinen innan jag tittade till honom igen, då låg han och lekte med sin kanin så jag gick och plockade i diskmaskinen. När jag tittade til honom nästa gång sov han! Vad duktig han är!

Imorgon åker jag och köper shorts till Vilhelm, han har ett enda par och det ligger i tvätten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar