fredag 25 maj 2012

29-årsdag och lära-krypa-dag

Födelsedag! Jocke var uppe tidigt och skruvade upp flaggan så att vi kunde fira denna stora dag:


Födelsedagspresenter. En tröja från Vilhelm (till Vilhelm):


Böcker:


....och ett får från mamma, pappa och Linnéa:


Men något otroligt har hänt på min födelsedag - Vilhelm har börjat intressera sig för att krypa! Titta vad duktig han är med lite, lite stöd:



Fast efter några sekunder blir det lite jobbigt....


...då kan man sparka på blommorna istället:


Tiden då Vilhelm somnade på mindre än 1 minut verkar vara över. Varför sova när man kan krypträna och rulla fram och tillbaka och ligga och prata?



Sötnosen! Men lång tid tar det att få honom att sova....

Som ett grattis på födelsedagen frågade en kollega om jag var gravid. Tack. I och för sig - förra gången någon frågade om jag var gravid så visade det sig ju att jag var det, men jag visste inte om det än. Så vi får väl se om några veckor? Nej, den här gången beror det garanterat på för mycket fika och för lite gymkort. Ska jag göra något åt det? Ja. Jag börjar imorgon, eller till hösten.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar