lördag 10 mars 2012

Sista dagen i fjällen

Jag borde ha slutat åka skidor igår medan det fortfarande var roligt. Idag var det ishalt i spåren och jag var livrädd... Men jag ramlade bara två gånger ändå, inte en enda gång i nedförsbacke, bara i uppförsbacke och i en sväng. Men jag är ändå väldigt stolt över mig själv som vågade åka i alla utförsbackar trots att mina ben skakade och var som gelé när jag kommit ner. Duktig flicka! Och dessutom skulle jag inte stå ut med mig själv om jag struntade i att göra saker bara för att jag var rädd.



Jocke är ingen fegis utan vågar åka i alla backar:



Om några år vill kanske Vilhelm åka hundspann!


Skotersafari:

Men mamma, jag och Vilhelm stannade hellre där vi var:

Vi gick och tittade i fjällkyrkan istället - typiskt att jag redan är gift, annars skulle jag ha gift mig där. På väg hem blev det snöstorm - Vilhelms första snöstorm! Men han sov lungt i vagnen och märkte ingenting. Vagnen har fungerat väldigt bra häruppe, både i skidbacken och i snöstormen, tur att vi har en riktig terrängvagn!

Vroooomm!


På Ica hittade vi detta:


Vilhelm ska gifta sig med Estelle när han blir stor!



Kompisen i spegeln hade en likadan krona:


Åka pulka!



Vi tyckte det var roligare än vad han gjorde...

Huset:



Nu är det Melodifestivalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar