fredag 2 mars 2012

Hattprovning

Jag toppade mina fem sexdagarsveckor med en tiodagarsvecka, men nu har jag SEMESTER! På söndag åker vi till Sälen. Därför var det idag hög tid att hitta någon typ av solhatt till Vilhelm så att han inte får för mycket sol i ögonen.

Vi provade oss igenom mösslådan:




Den här mössan var den enda som liknade en solhatt men konstigt nog tyckte inte Jocke att det var en passande mössa för hans son... Att han alltid ska vara så traditionell...




Vår lilla luring till son!

Nej, ingen solhatt hittade jag, så jag fick ge mig ut på jakt efter en ny istället. Men titta vad jag hittade på Lindex:



Coolare än så här blir man inte!

Och jag hittade faktiskt en solhatt också:


Vi ska börja köra stenhårt med riktiga sovrutiner när vi kommer hem från semestern men idag tog Vilhelm ett alldeles eget initiativ och sov helt frivilligt förmiddag ensam i vår säng:


Sedan åt han en stor portion gröt:


Jag som trodde det skule vara svårt att ha barn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar