tisdag 27 mars 2012

Hihihi hela kvällen

Vilhelm låg och skrattaade sig igenom hela kvällstvätten och blöjbytet, men det verkade inte vara för att han tyckte det var så roligt att tvätta sig och byta blöja utan för att han kommit på ett nytt roligt ljud som han måste prova igen. Och igen och igen och igen....

Det har varit väldigt mycket sånt här på senaste tiden - han hittar på ett nytt ljud och sedan upprepar han det 100 gånger! Utveckling!

Vi har kommit på att det finns roligare saker att göra  för våra pengar än att betala ränta till banken, därför var en mäklare här igår för att (förhoppningsvis) värdera upp huset efter alla renoveringar vi gjort sedan vi köpte det. Han värderade upp det med 120 000! Men jag vet inte riktigt vad det innebär.... Jocke ska åka och prata med banken imorgon.

Imorgon ska jag ha lönesamtal med chefen. Jag nöjer mig inte med mindre än 79% löneökning. Som ABB-chefen, eller vem det nu var....? Det tycker jag att jag är värd.

1 kommentar:

  1. Sv: Men gu va skönt att få höra av läkaren att ni inte alls har gjort "fel" som psykologen ville få er att tro.. Hon va ju lite sträng eller vad man ska säga, lite som att hon visst bättre om det fysiska planet än sjukgymnasten, och det tyckte jag va lite underligt men men.. Nu vet ni ju att ni inte skulle tro så mycket på vad hon babbla om HeHe..

    Hehe men så duktig som han äter nu så kommer han nog ifatt med vikten oxå ska ni se =)

    Ja verkligen, våra små prematur är ju världens duktigaste ungar *ler* utan att skryta för mycket, men det tycker jag att vi får göra eftersom vi har haft en väldigt tuff och annorlunda start än andra..!!

    William har oxå börjat med en massa olika ljud, är så roligt att höra och så skoj att se hans uttryck när han får till nå riktigt tjut hehe blir så överaskad liksom.. De är ju för underbara de små liven..!!

    *kram*

    SvaraRadera