måndag 5 mars 2012

Åka skidor

Idag:


Medan jag sminkade mig tog Vilhelm och somnade alldeles själv i sängen:


Pappa och Vilhelm i skidbacken:


Tur att vi har en terrängvagn!


Mina coolingar!



Lunchpaus:


Efter lunch fick vi barnvakt till lillplutten, så vi passade på att ta en tur själva. Första gången själva på sex månader! Jag har inte åkt skidor på 19 år kom jag fram till, men jag ramlade faktiskt inte en enda gång - är man halv norrlänning så är man. Eller? Jocke ramlade två gånger och han är bara en fjärdedel norrlänning....


Vilhelm hade sovit i vagnen hela tiden, så vi hade inte behövt oroa oss...


Vi åkte 3 kilometer sedan var jag halvdöd och stackars Jocke var trött på att vänta på mig.... Vilhelm måste också träna på semestern:




Viktigast:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar