fredag 9 mars 2012

Han kan skratta!

Vilhelm har börjat skratta rikiga skratt! Imorse killade Jocke honom under armarna när han skulle klä på honom och Vilhelm tokskrattade helt plötsligt! Flera gånger till och med, så nu har han officiellt kommit på det roliga med att skratta (och hur roligt vi tycker att det är...). Lillplutten...

Annars var han upptagen av babygymmet halva morgonen. Här stoppar han in delar som hänger på lagom höjd i munnen: 


Allt ska in i munnen nu för tiden!

Sedan var det sovdags. Hos morfar:


Hos mamma:


Före lunch åkte vi damer ner till Sälen city för att hitta någon typ av liten tröja med Sälentryck till Vihelm. Det hittade vi inte, av någon anledning har de bara sådana på sommaren. Vi frågade om det inte var mer turister nu under vintern och det var det ju sa de, så lite ologiskt tyckte vi nog att det var att inte ha turistgrejer under turistsäsongen. Så det fick bli en annan sexmånaderspresent från mormor:


En liten larv/drake/groda. Mycket bitvänlig!

Leka med kameran:


Rolig min:


Vilhelm börjar växa ur sina kläder....


Det här ska inte vara kortbyxor egentligen. Måste shoppa! Jocke tyckte jag skulle lära mig hur Tradera fungerar, där kan man hitta massor med bra kläder verkar det som. Hmmm, kanske skulle ta och göra det?

Titta vad han mer har lärt sig!


Han kan dra sig upp alldeles själv! Baby boot camp har gett resultat! Nu borde sjukgymnasten bli nöjd.

Idag var det riktigt roligt att åka skidor, jag ramlade bara en enda gång (jag fällde mig själv med staven...). Sista chansen imorgon!

Nu är Vilhelm fullt upptagen med att konversera med mormor, måste ta och lyssna på vad de pratar om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar