onsdag 13 juni 2012

Krypkryp

Det går bra att krypa i gräset också:


Idag tog han sitt första krypsteg - han lyfte på handen utan att ramla!

Sitta och titta ut över åkern:


Här blev det bekymrat....


....men roligt att gunga!


För övrigt så tror jag att det är någon som håller på att växa ur babygymmet:


Man vet aldrig var man hittar honom nuförtiden, inte där man lägger honom i alla fall!

Han var så trött när han skulle nattas men ville ändå träna på krypningen och blev så arg för att han var trött, jag fick lägga min tyngsta hand på honom igen, då somnade han på 1 minut. Lilla gubben, det är inte lätt att vara nio månader.

Jag måste passa på att berätta att jobbet inte är jobbigt hela tiden - idag fick vi en räkmacka för att regionchefen tyckte vi jobbade så bra. Då blev det roligt att jobba igen, en liten muta är allt som krävs för att hålla mig nöjd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar