måndag 11 juni 2012

Det där med att resa sig

Om inte Facebook fanns så skulle jag sova mycket mer. Nu ska jag upp om åtta timmar och jag ligger fortfarande inte i sängen utan sitter och kollar Facebook och några bloggar och lite annat intressant och livsnödvändigt. Och eftersom Jocke kollar på fotbolls-SM så kan jag inte räkna med att få något sällskap heller. Jag behöver lite motivation till att resa mig ur soffan. Vilhelm kanske? Tyckte jag inte att jag hörde någon som behövde en liten puss?

2 kommentarer:

  1. Älskade lillasyster12 juni 2012 kl. 05:41

    EM Susanne EM, ja tror iaf inte att det är svenska mästerskapen som spelas just nu, för jag är ganska säker på att Ukraina inte at svenskt... just saying...

    MVH din smarta lillasyster somn inte är ett dugg intresserad av fotboll men ändå vet mer än dej :)

    SvaraRadera
  2. Ukraina ligger visst i Sverige. Det ligger i Köping. Det vet jag och jag vet allt. Så det så.

    Okej då, fotbolls-KM? Fotbolls-OS? Skit-fotboll är det i alla fall...

    Vänliga hälsningar från Besserwisser-storasyster som kan precis allt!

    SvaraRadera