måndag 31 oktober 2011

Halloween

Vilhelm började dagen med att sitta i soffan och äta:


Sedan åkte han till doktorn och vägde sig:


Han hade gått upp till 2305 gram och var 46,5 cm. Nu är han lika lång som en normal nyfödd kan vara, men han väger fortfarande mindre, han måste plufsa till sg lite nu!

Efter det var det matdags i soffan igen:


Sedan tränade han bollkastning med pappa:


Och tittade lite på marsvinen:


Marsvinen blev livrädda när de fick syn på honom... Det var det värsta de någonsin sett!

När jag satt och matade honom (igen. Jag gör inget annat...) ringde det på dörren. Jag ignorerade det först men det slutade inte ringa och Vilhelm ville inte sluta äta så det blev till att försöka ta sig till dörren med en bäbis hängande och ätande, det måste ha sett konstigt ut. I alla fall så var det några barn som ville ha godis, jag hade inget hemma så alltså hade jag rest mig upp och krånglat mig iväg till dörren helt i onödan... Jag borde sluta bry mig om ifall det ringer på dörren när jag har annat för mig kanske?

Nu ska jag ge mig ut i natten och posta ett brev till försäkringskassan. Det är inte så dramtiskt som det låter, postlådan sitter bara på andra sidan gatan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar