onsdag 26 september 2012

Jag kan inte allt än

Nästa vecka ska jag hålla ett litet, litet föredrag om hur det är att jobba som apotekare och vad jag egentligen gjorde i USA. Så jag skrev ihop något litet, litet medan Vilhelm sov förmiddag. Medan jag satt där och funderade på vad jag egentligen höll på med i USA fick jag tillbaka den där känslan av att jag vill lära mig mer, jag vill fortsätta plugga! Jag har ju inte lärt mig något intressant på 1.5 år och nu tror jag att jag börjar få abstinens.
 
Ska jag söka till klinisk farmaci-kusen i Uppsala? Min första tanke var "Nej, aldrig i livet att jag tänker pendla till Uppsala igen och stå och vänta på tåg som aldrig kommer". Men sedan kom jag på att vi har faktiskt två bilar nu för tiden och den största delen av kursen läses på distans. Hmmm... Jag har fram till april på att bestämma mig. Det finns ju så mycket mer att lära sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar