söndag 30 september 2012

Godmorgon och godnatt

Jag tror att jag tog i alldeles för lite på träningen igår för jag har intge alls lika ont i kroppen idag som jag brukar ha på söndagarna. Eller så har jag blivit väldigt vältränad sedan förra gången, jag tror nog att det är det det beror på. Eller inte - jag fick i hemläxa att göra "plankan" tre minuter varje dag för att jag har så dåliga magmuskler. Slappis är mitt andra namn. Tur att jag ska köpa ett gymkort den här veckan.
 
Vilhelm idag. Frukost i hela ansiktet. Och inte var han nöjd med det utan han krävde att få en leverpastejsmörgås ockå. Han bara äter och äter och vill smaka på allt och vi är så glada över hans runda mage!
 

Promenad i vad vi trodde var ett fint väder, men det började regna när vi var halvvägs.



Regn och blåst vid Mälaren, men jag har en bra jacka och Vilhelm har en bra fleeceoverall och Jocke fryser aldrig så det var inte så illa ändå.
 
På eftermiddagen kom farmor och faster (svärmor och svägerskan) förbi och lekte lite med Vilhelm. De hade köpt såpbubblor men Vilhelm ville bara leka med mina stövlar. Vad är det för konstigt barn jag fått...?


Passar perfekt!

 
Det har bara blivit en sovning idag, han har absolut inte ro att gå och lägga sig när han har roligt besök som vill leka med honom! Därför blev det så här vid middagen:


Väldigt trött bebis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar