fredag 28 september 2012

Äntligen!

Nu har jag använt tre timmar av min fredagkväll (som jag tänkte använda till att titta på tv och umgås med min man) till att hitta en Lundmyroverall i storlek 80. Antingen har det funnits storlek 50-70 eller så har det funnits storlek 90-120 men efter tre timmars sökande på alla tänkbara barnsidor på internet har jag äntligen hittat en i storlek 80. Jag borde ha köpt den i juli istället, det var ju då jag bestämde mig för att han skulle ha en sån i vinter. Jag är alltid så seg och eftertänksam, så jag får skylla mig själv som slösat bort en hel kväll. Nästa år tänker jag köpa overall i juni.
 
Men nu har han i alla fall en overall som det står "Älskling" på. Passar bra till Älskling-mössan och Älskling-byxorna och Sötnos-tröjan.
 
Nu borde jag ha sovit för länge sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar