lördag 14 april 2012

Happy, happy

Glad:


Glad:


Glad:


....och duktig som har rullat två varv ut på mattan!

Glad:


Glad:


....och duktig som kan dricka ur pipmuggen själv!

Trött....


Idag har Jocke haft 35-årskalas, jag kan vara riktigt stolt över honom som har bakat hela dagen både igår och idag medan jag var på jobbet och pratade för döva öron (med pensinärerna som inte alls tycker att de hör dåligt, det är bara alla andra som pratar otydligt.... Eller araberna som inte pratar svenska. Eller finnarna som inte pratar svenska. Oj, oj, oj vilken nytta jag har av mina fem år på universitetet just nu. Suck!). I alla fall så fick Jocke en väldigt fin orkidée:


I love orkidéer! När jag var i Los Angeles besökte jag en botanisk trädgård där de hade ett helt växthus med bara orkidéer, så vill jag att min trädgård ska se ut! Ska göra ett försök imorgon - jag ska plantera frön. Under förutsättning att det inte regnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar