söndag 8 april 2012

Farväl älskade syster!

På tisdag fyller min stora älskling år och från svärföräldrarna fick han en skottkärra och en domkraft:


Jag tänker i alla fall inte låna domkraften....

Ståträning:


....oj, nu blev jag trött!


Pappa! Hjälp mig upp!


Inte bara sittvagnen var ny för dagen, Vilhelm har övergivit babysittern och ville hellre ligga på golvet och sprattla när vi lagade mat:


Babysittern är tråkig när man har så mycket energi att göra av med!

Efter Ullaredsresan käns nästa lön väääldigt långt bort så nu ska jag på allvar ta tag i det där med att laga egen bebismat. Idag blev det ångkokad broccoli/potatispuré:


Det blev en väldigt intressant färg....

Men det fick godkänt av Vilhelm som åt en hel tallrik trots att han var lite tveksam i början:


Imorgon åker min allra bästa syster till Tanzania och blir borta i tre veckor. Bebis kommer sakna dig favoritmoster! Akta dig för elefanterna och lejonen! Ta massor med kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar