måndag 16 april 2012

Glad son trött mamma

Jocke förökte filma Vilhelms tokskratt men så fort han fick syn på kameran blev den mycket mer intressant än att busa med pappa...


Det får bli en repris från häromdagen. Glad:


Glad:


Hur kan vi ha fått en så glad son när han har 50% av mina gener. Jag är ju oftast inte gladare än jag behöver vara. Speciellt inte efter den där p-sprutan, hoppas det är den som har satt sig på humöret så att det här inte är ett bestående tillstånd...

Lilla tjockisen!


Han har fått en ny favoritefterrätt - hallonyoughurt! Han aouummm:ar till och med mer än han gör när han får fruktpurée! Nu börjar det verkligen märkas att han uppskattar god mat, ibland när vi tvättar honom på kvällen hittar vi en bit gammal banan eller något annat gott gömt under dubbelhakorna. Även om jag inte längtar tillbaka till tiden då han vägde 1,5 kilo så måste jag i alla fall medge att det var lättare att hålla honom ren på den tiden...

För att ytterligare bättra på mitt humör har jag bestämt mig för att börja jobba heltid i juni. Jag kommer åtminstone bli glad när lönen kommer. Och förhoppningsvis (hoppas, hoppas) kan jag ta ut sex månaders föräldrarledighet från den 1:a september. Det blir i alla fall roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar