torsdag 8 november 2012

Privatträning

Ibland är det bra att bo i en liten stad - jag var helt själv på träningen igår och ledaren var så snäll så att hon genomförde passet trots att det bara var en deltagare. Alltså, 30 minuters personlig träning för 40 kronor. Inte illa. Eftersom det var första gången jag använde en sån där pilatesboll så var det ju jättebra att få så mycket hjälp, det är faktiskt lurigare än det ser ut att hålla balansen och sprattla med benen samtidigt. Men jag har ont i kroppen idag så lite träning fick jag i alla fall trots min dåliga balans.
 
Idag ska vi på begravning. Det känns så konstigt, hon var med på Vilhelms ettårskalas och vi sa att vi skulle träffas snart igen och så var hon bara död en dag. Det finns inget att säga.
 
Plättmannen Vilhelm:
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar