onsdag 7 november 2012

Jag är också duktig!

Idag har jag varit en sån där mamma jag önskade att jag var i somras när jag satt utanför apoteket i Västerås och väntade på att det skulle öppna så att jag kunde komma in och jobba lite. Medan jag satt där såg jag massor med hurtiga mammor, inte lika många pappor, som kom ut från ICA maxi med fullastade varuvagnar redan klockan tio på morgonen. Så idag åkte Vilhelm och jag till Willys i Eskilstuna och handlade INNAN förmiddagsluren. Vi var färdiga klockan tio och jag kände mig jätteduktig!
 
Extrapris på storpack blöjor...
 


"Nu har jag inte tid att sitta här längre, blöjorna måste packas upp!"

 
Ikväll ska jag försöka mig på ett träningspass på gruppträningsstället. Jag har valt ett pass som borde vara utan hopp och studs så det borde ju foten klara av. Det känns lite dumt att jag köpte ett 10-kort för mer än en månad sedan men inte kunnat träna en endaste gång på grund av den dumma, dumma foten som bara ger mig problem.
 
Men först lite plättar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar