söndag 26 februari 2012

Kapital minsann!

Inspirerad av TLC´s program "Kupongjägarna" har jag samlat på mig blöjkuponger. Här är resultatet:


Över 400 blöjor! Här finns det minsann resurser! Nu behöver vi inte köpa blöjor förens i maj. Men tyvärr blev slutsumman inte under 1$ som det brukar bli i programmet....

Vi fick hem ett erbjudande från ICA:


...och blev väldigt fundersamma över att det här är "varor vi brukar köpa". Risifrutti? Färdiga rätter? Sedan kom vi på varför. Enda gången vi handlat på ICA i år var när vi låg på 69:an - därav alla färdigrätter och risifrutti (kvarleva av gravidcraving...). Hmmm, det känns inte bra att de på ICA tror att vi lever på sånt här... Till vem ska man ringa och förklara att vi inte äter sån här mat i vanliga fall...

Konstigt att vi inte fick någon rabattkupong på Dregen-Polly, jag vet inte hur många påsar vi åt under de där fem veckorna. Hundratals minst.

Äntligen har Vilhelm fått användning av haklappen jag fick med mig från jobbet för ett år sedan när jag var i vecka sex ungefär och alla troligtvis funderade över varför jag visade så stort intresse för babysortimentet helt plötsligt:  

Men den är nog lite stor än!

Imorgon är det dags för vägning och mätning igen, vi satsar på 5 kilo och 70 cm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar