måndag 6 februari 2012

Lill-Carlsson fyller fem månader

Idag fyller lill-Carlsson fem månader! Sagt och gjort så köpte jag en sån där bitringsnapp. En sån man kan lägga i frysen när det kliar riktigt ordentligt i tandköttet. Den ser ju riktigt intressant ut: 


Men. Vilhelms mun är för liten! Nappen är från tre månader och den går inte in i Vilhelms femmånadersmun... Han får bita på en del i taget tills han växer på sig:


Men igen. Åh nej! Nappen flyger all världens väg! Jaha... Så rolig var den presenten.


Fast han tyckte faktiskt att den var ganska god att bita på om man håller i den. När han försöker suga på den som en vanlig napp blir det fel!

En sak jag inte har lagt upp än är doppresenterna, men det kommer snart! Här är en liten sneak peak:


Vilhelms gungfår som kan göra riktiga fårljud!

Idag var en jobbig dag på jobbet - redan vid klockan ett kändes det som att jag var på väg att dö och kunde knappt röra mig i sidled på grund av oammade bröst. Då kändes det jobbigt att jobba ända till 17.30... Jag har glömt hur det känns att vara normal och inte känna sig som Pamela Anderson (när jag inte kan knäppa jackan efter arbetsdagen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar