måndag 21 november 2011

Speciell och exceptionell

1 år sedan - utanför MTV American Music Awards i Los Angeles:


Nuförtiden - full time mom med bäbis utanpå istället för inne i magen:


Osminkad och dann.... Var finns Los Angeles när man behöver det?

Men i alla fall. Schalen är jättebra och jag kunde både putsa fönster och hålla Vilhelm lugn. För tillfället verkar han vara inne i någon typ av period igen, han vill vara nära hela tiden, lägger man ner honom blir han orolig. Jag tror han har lite ont i magen.

Idag är det den 21/11, det betyder att Vilhelm egentligen skulle ha fötts idag. Jag har lite dubbla känslor, samtidigt som det har varit väldigt, väldigt jobbigt på alla sätt att gå igenom det här så är jag ändå glad att vi fått ha honom 11 veckor extra. Det är inte alla föräldrar som får den möjligheten.



Så nu när Vilhelm är officiellt född har han inget att skylla på för att slippa träningen. Här tränar vi nacken i soffan:


Han ser ju nästan ut att vara på väg att krypa iväg när han drar upp benen under sig sådär. Duktiga lilla pojken!

Men det var ingen idé att försöka sig på någon träning medan nappen var kvar i munnen:


Då somnar han direkt...

Jag såg något konstigt idag när jag var ute och halkade runt med barnvagen i leran (så kallade grusvägen). I fårhagen såg jag två får som gick runt med selar på sig. Det tyckte jag var väldigt mystiskt.... Varför sätter man på ett får en sele?

Nu måste vi sova lite, imorgon är det dags för läkarbesök alldeles för tidigt. BVC får besök av något specialdoktor som ska ta sig en titt på de speciella barnen, alltså bland andra Vilhelm. För speciell är han - speciell och exceptionell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar