onsdag 14 december 2011

Jobbigt

Jag sitter och försöker få ihop den där förlossningsberättelsen som jag inte har vågat ta tag i än, men i Vilhelms "Boken om mig", alltså boken där man skriver in sånt som första tanden, första leendet och allt sånt finns en sida som heter "Förlossningen - mammas berättelse" och "Förlossningen - pappas berättelse". Jocke fyllde i sin sida redan första veckan efter förlossningen medan jag inte vågat tänka längre än tills innan vi åkte in till barnmorskan. Idag har jag lyckats ta mig till alldeles innan Tractocildroppet men nu blev det lite för mycket igen. Dessutom vill Vilhelm ha mat. Jag får fortsätta senare om jag vågar...

Hoppas nästa förlossning kan bli en helt normal - utan dropp, panik, akutsnitt och avdelning 69.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar