måndag 6 juni 2011

Morsdagspresent

Jag är fri! Sista inlämningsuppgiften är inlämnad! Från och med nu får jag göra precis vad jag vill av min egen fritid!

Men jag har ju inte lagt in någon bild på min första morsdagspresent än! Här är den:

En fin blomma! Farsdag är i år dagen innan den beräknade födseln så jag får väl göra mitt bästa att ta mig ut och köpa något trots att jag troligtvis känner mig mer eller mindre rörelsehindrad...

Idag har vi varit i Köping och fixa lite saker - det blev färg till byrån och bokhyllan, en tur på byggvaruhuset för koll på staket,golv och kakel, en glass på McDonalds och till sist shopping av mammakläder på HM. Mammakläderna i Köping är 100 gånger bättre än i Göteborg upptäckte jag! Mina storlekar fanns på allting, här i Köping behöver man tydligen inte ha storlek 46 för att vara en bra mamma. Dessutom var det konstigt nog rea på sommarkläderna (inte vinterkläderna), hur tänkte de då egentligen...?  Så det blev både halvkorta byxor (ett par beiga till jobbet ochh ett par svarta till fritiden), en tröja och en klänning, så nu ska jag väl klara mi genom sommaren. Jag hade på mig förra sommarens byxor i lördags och då kunde jag inte andas, jag är nog större än jag tror...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar